23 lis 2018

Występ gościnny w Szkole Podstawowej w Chociszewie

Dnia 23 listopada 2018 r. miałem przyjemność zagrać w Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Chociszewie. Na spotkanie przybyło wielu uczniów, nauczycieli i dyrektor szkoły. Przedstawiłem prezentację o historii cymbałów, ich budowie, cymbalistach i budowniczych tego instrumentu.


Został wyświetlony również film biograficzny o cymbaliście wileńskim, moim dziadku, Józefie Krupskim. Później zagrałem na cymbałach wiele melodii z Wileńszczyzny: walczyki, polki, oberki, marsze itp.


Zostałem bardzo miło przyjęty, instrument wzbudził duże zainteresowanie, każdy chciał spróbować zagrać na cymbałach.


W podziękowaniu otrzymałem od uczniów bukiet kwiatów, za który serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy, by znów zasłuchać się w dźwiękach cymbałów wileńskich.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz