1 wrz 2019

14. Elbląskie Święto Chleba

To już 14 lat, jak odbywa się w Elblągu "Święto Chleba". Mam miłe wspomnienia związane z tą imprezą. W 2012 roku, gdy dopiero rozpoczynałem swoją przygodę z cymbałami i mieszkałem na Starym Mieście, po prostu wyszedłem z instrumentem i grałem między straganami, wzbudzając powszechne zainteresowanie. Tak było przez kolejne 2 lata. W 2015 roku, już jako laureat Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych (II miejsce w kategorii folklor-kontynuacja), Urząd Miasta Elbląga zaprosił mnie do wystąpienia na scenie. W tym roku, dzisiaj, również mogłem zaprezentować się elbląskiej publiczności, będąc laureatem najwyższej w Polsce nagrody dla ludowego instrumentalisty, którą jest "Baszta". Zdobyłem ją na tegorocznym Ogólnopolskim Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym, największym tego typu festiwalu w Polsce, mającym ponad 50-letnią historię. Serdecznie dziękuję wszystkim przybyłym na mój koncert.

fot. Sylwester Jarkiewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz