28 cze 2015

49 Ogólnopolski Festiwal Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym

Mam zaszczyt poinformować, że podczas 49 Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym otrzymałem II nagrodę w kategorii "Folklor - kontynuacja". Ten festiwal to najważniejsza i największa impreza dotycząca muzyki tradycyjnej w Polsce. Podczas występu konkursowego zagrałem na cymbałach wileńskich melodie, które niegdyś wykonywał mój dziadek Józef Krupski. Dziękuję wszystkim osobom, które przyczyniły się do mojego sukcesu!

Relacja filmowa:

Podczas festiwalu zagrałem także w klubie "Tyndyryndy" oraz dokonałem nagrań dla Programu 2 Polskiego Radia i Radia Lublin (nagrania i wywiad przeprowadzony przez Panią red. Bogumiłę Nowicką).

Fot. Roksana Butrym, Piotr Dahlig


Ogromna radość, szczególnie po żartobliwej zapowiedzi przez Józefa Brodę.

Czy już mam grać?


fot. Piotr Dahlig

I już po występie.

Laureaci z województwa warmińsko-mazurskiego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz