20 paź 2016

Węgorzewo 20.10.2016

W Muzeum Kultury Ludowej w Węgorzewie dnia 20 października 2016 r. odbyły się dwa wydarzenia z moim udziałem:


Wziąłem udział w konkursie "Losy nasze...". W pracy pt. "Historie rodzinne" zawarłem historię mojej rodziny, zamieszkującej Wileńszczyznę, od połowy XIX w., poprzez przesiedlenie, aż do czasów współczesnych. Zagrałem dla uczestników tego konkursu, jak również dla darczyńców muzeum, na cymbałach wileńskich.

O godz. 16:30 odbyło się spotkanie, na którym opowiedziałem w jaki sposób poszukiwałem moich korzeni rodzinnych na Wileńszczyźnie. Informacje te zostały przedstawione w taki sposób, aby pomóc zainteresowanym osobom we własnych poszukiwaniach. Na koniec zagrałem mój drugi koncert tego dnia.

Fot. Katarzyna Dżurko-Piasecka

Fot. Katarzyna Dżurko-Piasecka

Fot. Katarzyna Dżurko-Piasecka

Dziękuję Pani Dyrektor Muzeum Kultury Ludowej w Węgorzewie, jak i wszystkim jego pracownikom, za okazaną pomoc, życzliwość i zainteresowanie.

Relacja filmowa:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz